FAQ

1. Predávate značkový tovar? 

  •          Tovar, ktorý predávame je výhradne vlastnej značky N Dance Company – tanečnej školy a niekoľko iných značiek tanečných skupín, prípadne pomôcok na tréningy a podobne. Plánujeme však predávať aj značkové oblečenie obľúbených a známych značiek, ktoré určite poznáte.

 

2. Môžem zrušiť alebo zmeniť moju objednávku? 

  •          Áno - ak tovar nebol vyexpedovaný. Tvoju objednávku môžeš zrušiť alebo zmeniť kedykoľvek.
  •          Nie - ak bola objednávka vyexpedovaná od nás a nachádza sa v preprave - to znamená, že už na ňu nemáme dosah a nachádza sa u kuriérov.

Ak chceš objednávku zrušiť alebo zmeniť objednávku. Neváhaj nás kontaktovať, či už na čísle +421 918 497 586 alebo na našom e-maily - eshop@ndance.sk

3. Môžem si u vás tovar objednať aj inak ako cez Internet? 

  •          Áno. Zriadili sme možnosť telefonickej objednávky na čísle – 0918 497 586. Pri objednávke cez telefón si vopred priprav kód produktov, veľkosť, adresu dodania a fakturačnú adresu (ak sa líši od adresy dodania), emailovú adresu a telefonický kontakt, na ktorom ťa zastihne kuriér v čase dodania tovaru na tvoju adresu.

 

4. Ako nájdem správnu veľkosť oblečenia alebo obuvi?

  •          Na našom eshope zvyčajne pri produktoch nájdeš veľkostnú tabuľku. Tá ti pomôže vybrať si tú správnu veľkosť. Ak potrebuješ pomoc, neváhaj a kontaktuj nás. Radi ti pomôžeme.

5. Potrebujem veľkosť, ktorú pri tovare uvedenú nemáte. Ako ju mám objednať?

  •          Ak pri produkte nie je veľkosť, ktorú potrebuješ - znamená to, že veľkosť momentálne nie je dostupná. Skontroluj veľkosti produktu neskôr, keďže aktualizácia produktov prebieha každý deň je možné, že tvoje veľkosť bude opäť dostupná neskôr. Alebo nás kontaktuj na telefónom čísle +421 918 497 586.

 

6. Môžem objednaný tovar vrátiť alebo vymeniť za iný?

  •          Áno - všetky objednané produkty je možné vrátiť alebo vymeniť. Objednané produkty je možné vymeniť za úplne iné alebo inú veľkosť, pokiaľ ti nevyhovuje. Ak ti výmena nevyhovuje - vrátime ti peniaze za produkty späť. Výmena je možná do 14 dní od prebratia tovaru na adrese. Viac info o výmene tovaru a možnostiach reklamácie nájdeš v reklamačnom poriadku.

7. Objednané produkty nespĺňajú moje predstavy! Čo mám robiť? 

  •          Garantujeme vrátenie peňazí! Ak produkty, ktoré sme ti dodali, nespĺňajú tvoje predstavy - u nás máš možnosť požiadať o vrátenie peňazí. Odošli produkty spolu s priloženým reklamačným formulárom späť na našu adresu a my ti vrátime peniaze na späť účet. Viac informácií nájdeš v reklamačnom poriadku.

 

8. Ako mám postupovať pri reklamácii?

  1.     Vypíš reklamačný formulár, ktorý sme ti zaslali spolu s objednávkou, prípadne si ho vytlač z nášho webu.
  2.     Nezabudni uviesť do formulára - číslo objednávky, adresu, dôvod výmeny a nový tovar, za ktorý požaduješ pôvodný tovar vymeniť. Pri vrátení peňazí na účet nezabudni na číslo účtu. V prípade vrátenia peňazí poštovou poukážkou stačí uviezť tvoju adresu, no pri tejto forme vrátenia sa účtuje poplatok 1€.
  3.     Reklamáciu vybavíme v najkratšom možnom čase a vymenený tovar zašleme na tebou uvedenú adresu balíkom 1. triedy alebo kuriérom. Reklamácie nezasielame na dobierku!

9. Ako môžem zaplatiť za objednávku?

Objednaný tovar je možné uhradiť 3 spôsobmi:

  •          dobierkou – pri prebratí tovaru zaplatíš kuriérovi,
  •          prevodom na náš účet – pred expedíciou tovaru,
  •          osobne na našej pobočke v Nitre alebo vo Veľkej Mani.



10. Akým spôsobom mi tovar doručite, koľko trvá preprava a koľko stojí poštovné a balné?

Tovar je možné doručiť:

Slovenská pošta – balík na poštu 3 € (doručenie do 2 dní)
Slovenská pošta – balík na adresu 4,2€ (doručenie do 2 dní)
Expres kuriér na adresu – 6,3€ (doručenie na druhý deň)

Odber v predajni Nitra / Maňa 0,00 €

Pri nákupe nad 79€ máte dopravu, balné zdarma!

11. Je možné vyzdvihnúť si tovar osobne vo výdajni?

  •          Áno. Osobný odber tovaru je možný na Dubíkovej 24 v Nitre priestory N Dance Company alebo P.O.Hviezdoslava 186/9 Veľká Maňa.

12. Koľko trvá dodanie tovaru?

  •          Dĺžka dodania produktov je uvedená pri každom produkte vpravo hore. Ak je produkt skladom, môžeš ho očakávať v priebehu 1-2 pracovných dní. Produkty expedujeme každý pracovný deň, tak rýchlo, ako je to možné. Všetko stále závisí od dostupnosti produktov, ktorú uvádzame pri každom produkte vpravo hore.

13. Produkty potrebujem, čo najrýchlejšie, do/na určitý dátum - na narodeniny, na dovolenku, ako darček a pod. Prídu mi dovtedy?

  •          V tomto prípade určite kontaktuj náš zákaznícky servis na čísle +421 918 497 586. Pokúsime sa preveriť a zabezpečiť vašu požiadavku. Či je tebou požadovaný dátum doručenia z našej strany reálny.

Ak si nenašiel odpoveď na svoju otázku, neváhaj nás kontaktovať na našom čísle +421 918 497 586 alebo e-mailom: eshop@ndance.sk

N DANCE SHOP – streetwear for dancers!